SMART об'єднує в собі всі сильні сторони як каркасних, так і надувних байдарок. Каркас забезпечує жорсткість конструкції, стрімкі обводи, місткі носовий і кормовий вантажні відсіки. Надувні балони роблять байдарку непотоплюваною, стійкою і дозволяють зібрати SMART максимум за 10 хвилин. SMART - відмінний вибір як для походу вихідного дня, так і тривалих експедицій. Географія експлуатації - від спокійних озер і порожистих річок, до морів та прибережної частини океанів. Прагнучи створити «ідеальну човен», NERIS в 2016 році почав проектно-конструкторські розробки байдарки гібридного типу - каркасно-надувної. Вона повинна мати переваги байдарок обох типів і не мати їх недоліків: швидко і просто збиратися, добре розкривати воду і тримати курс, добре сходити на морську хвилю, бути жорсткою, непотоплюваною, стійкою, легкою, місткою, витривалою до перепон та при всьому цьому - не дуже дорогою. Перші прототипи байдарки SMART пройшли випробування в реальних умовах - зимові випробування серед крижин, тритижнева експедиція в Індонезію, випробування на порогах Південного Бугу. Після випробувань і тестів в байдарку було внесено понад 20 коригувань. Лише після цього байдарка пішла в серійне виробництво.
Особливості конструкції: Каркас байдарки складається з кільсона, штевневих блоків і шести шпангоутів. Конструкція кільсона - як у класичних каркасних байдарок. Спарений кільсон забезпечує натяг оболонки в поздовжньому напрямку, штевневі блоки формують стрімкі обводи носа і корми. Шпангоути задають поперечний натяг оболонки. До кільсону надійно кріпляться сидіння і вантаж всередині байдарки. Шпангоути додатково виконують роль п'яткових упорів для більш ефективної та комфортної греблі.
Наявність каркасу дозволяє продовжити рух навіть при спущених балонах до місця ремонту (якщо балони будуть пробиті або пошкоджені). Кільсон і шпангоути виготовлені з труб марок Д16Т і DIN 6063 (анодований корозійно-стійкий сплав). Оболонка складається з двох надувних балонів і днища. Виготовляється з човнової тканини компанії HeyTex (Німеччина) щільністю 850 г / м2. Всі шви посилені дублюючої смугою тканини, а місця прилягання оболонки до каркасу - широким протектором. Сидушки і колінні упори. Сидушки мають ергономічну форму і виготовлені з тканини Cordura 1000. Нижня частина сидушки має надувний елемент, спинка - подвійну прошиту піну. Сидушка регулюється по висоті весляра (може рухатися вперед-назад всередині байдарки). Спинка регулюється за кутом нахилу. Стегнові ремені дозволяють підвищити ефективність греблі і покращують контроль байдарки.
У базовій компелектаціі байдарка має кронштейн для установки рульовогокерування , липучку на деці для установки фартуха, точки кріплення парусного озброєння "Генакер". Байдарка упаковується в один компактний рюкзак загальною вагою 23 кг. Розміри рюкзака - 100х55х30 см.
При необхідності (наприклад перевезення в літаку, довга піша частина походу) байдарка може бути упакована в два компактних рюкзаки вагою 10 і 13 кг (оболонка окремо, каркас і сидушки з насосом - окремо). Рюкзаки виготовляються з тканини Cordura 1000, фурнітура - YKK. Байдарка комплектується ножним насосом фірми Borika. Як опція, байдарка може комплектуватися колінно-стегновими упорами. Вони дозволяють підвищити ефективність греблі і покращують контроль байдарки.